Allergier

Er du en af de mange personer, som lider i foråret eller hen over sommeren af løbende øjne, snue, næsepudsning og mange andre allergisymptomer, så skulle du prøve en allergibehandling. En allergibehandling er et rigtig godt alternativ til allergimedicin, som har mange negative bivirkninger. Allergimedicin fjerner symptomerne men ikke selve allergien.

Allergi er en ubalance og en stresstilstand, hvor hjernen overreagerer på uskadelige indtryk som pollen, kæledyr eller sunde fødevarer.

Allergibehandlingen går i sin enkelhed ud på at fortælle hjernen og underbevidstheden, at dette allergen ikke er farligt. Når kroppen registrerer dette, vil symptomerne forsvinde. Dette er en ganske ufarlig metode.

Der findes mange forskellige allergier, og det kan godt være et detektivarbejde at finde frem til alle de allergener, som kroppen reagerer på. Derfor kan man efter en behandling godt opleve, at der stadig forekommer symptomer på allergi. Det kan derfor i nogle tilfælde være nødvendigt med mere end én behandling.

De fleste mennesker med allergi har også en meget sårbar tyktarm. Så i forbindelse med en allergibehandling anbefaler jeg at kikke på kosten og indtage kosttilskud for at få tyktarmen i balance. Når tyktarmen er i balance, oplever man ikke mere til sine allergisymptomer. Her vil bivirkningen blandt andet være mere energi og overskud.

Metoden er udviklet af Ole Larsen, der er forfatter til bogen “Slut med hovedpine, rygsmerter og andre plager”. Bogen er solgt i mere end 30.000 eksemplarer.